Kameleon6 - 2009-01-03 21:15:28

Jest to mój pierwszy tutorial. Wszelkie pytania itp. proszę kierować pod GG

Teksturowanie Uv to rozległy dział Blenderowski dzięki któremu możemy uzyskać foto realistyczne tekstury.
1. Nie usuwajnie początkowego cube'a bo właśnie na niego nałożymy teksturę
2. Ściągnijcie jakis obrazek ja wybrałem:
http://foto.otwarty.pl/foto/2095,kamienny-mur.jpg
3. Dzielimy nasze okno 3D na dwie części i wybieramy UV/Image Editor
4. W oknie 3D przełączcie na Edit Mode a następnie naciśnijcie "A" żeby się podświetlił nasz Cube na kolor fioletowy.
5. Teraz przechodzimy do okna UV.  Naciskamy Image-> Open i przechodzimy do katalogu w którym zapisaliśmy obrazek.
6.  Przechodzimy do trybu TEXTURED
http://img124.imageshack.us/img124/2351/pokazhe9.png
7. I co widać teksture. Wystarczy teraz włączyć grę i jest oteksturowany obiekt :)

W 7 punkatch oteksturowaliśmy obiekt

www.dbp.pun.pl www.ufconline.pun.pl www.oskleo.pun.pl www.mysterius.pun.pl www.elita.pun.pl